ჩვენი
გარემო- თემატური
I - კლასი
#
|
გაკვეთილის თემა
|
საათი
|
შედეგი
|
რიცხვი
|
შენიშვნა
|
1
|
გავიცნოთ ერთმანეთი
|
1
|
|
15.09
|
|
2
|
ჩემი სამუშაო
რვეული
|
1
|
|
19.09
|
|
3
|
ჩემი საკლასო ოთახი
|
1
|
1—3,
|
22.09
|
|
4
|
ჩემი სკოლა (გაკვეთილი ექსკურსია)
|
1
|
I-4, 6
|
26.09
|
|
5
|
ჩემი სკოლა (გაგრძელება)
|
1
|
I-4 ,8
|
29.09
|
|
6
|
სკოლის ეზო და ქუჩა
(გაკვეთილი ექსკურსია)
|
1
|
I-8
|
3.10
|
|
7
|
სკოლის ეზო და ქუჩა
|
1
|
I-7
|
6.10
|
|
8
|
პირადი ნივთები
|
1
|
I-7
|
10.10
|
|
9
|
დავიბანოთ ხელ-პირი,გავიწმინდოთ
კბილები.
|
1
|
I-8
|
13.10
|
|
10
|
ფერი და ფორმა
|
1
|
I-4
|
17.10
|
|
11
|
დიდი და პატარა პინგვინები
|
1
|
I-4
|
20.10
|
|
12
|
ამოიცანი ფიგურები
|
1
|
1--3
|
24.10
|
|
13
|
სახიფათო ნივთები
|
1
|
I-3,7
|
27.10
|
|
14
|
კომპიუტერი
|
1
|
I-4
|
31.10
|
|
15
|
ფოთლები
|
1
|
I-4
|
3.11
|
|
16
|
ფოტლის კვლევა
|
1
|
I-5
|
7.11
|
|
17
|
წიწვები და გირჩები
|
1
|
I-5
|
10.11
|
|
18
|
მზე
|
1
|
I-5
|
14.11
|
|
19
|
ღრუბლები
|
1
|
I-1,3
|
17.11
|
|
20
|
მთვარე
|
1
|
I-1,3
|
21.11
|
|
21
|
ვარსკვლავები
|
1
|
I-1,3
|
24.11
|
|
22
|
ცისარტყელა
|
1
|
I-1,3
|
28.11
|
|
23
|
ცისარტყელას ფერები
|
1
|
I-1,3
|
1.12
|
|
24
|
ქვები(გაკვეთილი ექსკურსია)
|
1
|
I-1,3
|
5.12
|
|
25
|
ქვები (გაგრძელება)
|
1
|
I-1,3
|
8.12
|
|
26
|
რბილი და მაგარი
|
1
|
I-1,3
|
12.12
|
|
27
|
როგორ ჩნდება
ნაგავი?
|
1
|
I-1,3
|
15.12
|
|
28
|
სად წავიღოთ ნაგავი?
|
1
|
I-1,3
|
19.12
|
|
29
|
შესაფუთი მასალის დახარისხება და გამოყენება.
|
1
|
I-1,3
|
22.12
|
|
30
|
როგორი ვარ მე?
|
1
|
I-1,4
|
26.12
|
|
31
|
სხეულის ნაწილები
|
1
|
I-5,6,7
|
29.12
|
|
32
|
ხუთი შეგრძნება
|
1
|
I-1
|
16.01
|
|
33
|
ვხედავთ თვალებით
|
1
|
I-1,
|
23.01
|
|
34
|
შოკოლადი
|
1
|
I-1,
|
26.01
|
|
35
|
თაფლი და გოზინაყი
|
1
|
I-1
|
30.01
|
|
36
|
გვესმის ყურით
|
1
|
I-1,2
|
2.02
|
|
37
|
ვეხებით კანით
|
1
|
I-1,2
|
6.02
|
|
38
|
მოძრავი და უძრავი
სხეულები
|
1
|
I-1,2,
|
9.02
|
|
39
|
საგზაო მოძრაობის წესები.
|
1
|
I-1,2,
|
13.02
|
|
40
|
თოვლი და ყინული
|
1
|
I-1,2,
|
16.02
|
|
41
|
ფიფქები(გაკვეთილი ექსკურსია)
|
1
|
I-1,2,3
|
20.02
|
|
42
|
ამინდი
|
2
|
I-1
|
23.0
|
|
43
|
ცოცხალი და არაცოცხალი
|
1
|
I-1,2,3.
|
27.02
|
|
44
|
ცოცხალი და არაცოცხალი (გაგრძელება)
|
1
|
I-1,2,3.4
|
2.03
|
|
45
|
ბუნებაში არსებული და ადამიანის მიერ დამზადებული ნივთები.
|
1
|
I-1,2,3
|
6.03
|
|
46
|
მცენარეები.
|
1
|
I-1,2,3
|
16.03
|
|
47
|
ცხოველები
|
1
|
I-1,2,3.
|
20.03
|
|
48
|
ცხოველთა მოძრაობა
|
1
|
I-1,2,
|
23.03
|
|
49
|
მწერები
|
2
|
I-1,2,
|
27.03-30.03
|
|
50
|
თევზები
|
2
|
I-1,2
|
3.04-10.04
|
|
51
|
ფრინველები
|
2
|
I-1,2,
|
13.04-17.04
|
|
52
|
შინაურტი და გარეული ცხოველები
|
2
|
I-1,
|
20.04-24.04
|
|
53
|
ხილია თუ ბოსტნეული
|
2
|
I-1
|
27.04-1.05
|
|
54
|
რატომ უნდა მივირთვათ ხილი და
ბოსტნეული?
|
3
|
I-1,
|
4.05-8.05-11.05
|
|
55
|
დრო
|
1
|
I-
|
15.05-18.05
|
|
No comments:
Post a Comment