|
თემის დასახელება
|
სთ. რ-ბა
|
აქტივობები
|
რესურსები
|
გაკვეთილის ფორმა
|
ესგ-ეს შესაბამისი შედეგები
|
1.
2.
|
არაცოცხალი ბუნება
ზაფხულის არდადეგები
|
2
18.09
19.09
|
-გონებრივიიერიში;
-muSaoba
sam.rv-Si: ცხრილისშევსება;
აქტივობაწყვილებში-დაჯგუფება;
-„მოლოდინის ხე
|
სახელმძღვანელო;
sam. rveuli;
პლაკატი-„მოლოდინის ხე“
|
ინდივიდუალური;
საკლასო;
wyvilebSi
|
Bbun.III.1მოსწავლეს შეუძლია განარჩიოს სიცოცხლის ძირითადი გამოვლინებები
|
3.
4.
|
ცოცხალი და არაცოცხალი ბუნება
|
2
21.09
25.09
|
გონებრივიიერიში;
-მოტივაცია-„ფერადი ბარათები“
-muSaoba
sam.rv-Si: ცხრილისშევსება;
-შემოწმება-განხილვა;
-მუშაობა სახელმძ.
-შეჯამება;
|
სახელმძღვანელო;
sam. rveuli;
ფერადი ბარათები
უბრალო და ფერადი ფანქრები
|
ინდივიდუალური;
ჯგუფური
wyvilebSi
|
Bbun.III.1 მოსწავლეს შეუძლია განარჩიოს სიცოცხლის ძირითადი გამოვლინებები B
|
5.
6.
|
ჩვენი დედამიწა
|
2
26.09
28.09
|
-გონებრივიიერიში;
saklaso saubari;
-ორჯუფშიმუშაობა;
პრეზენტაცია; -შეჯამება
|
ლანგარი
ბურთი
პატარა
სათამაშოები
სკოჩი
მაკრატელი
|
ჯგუფური
საკლასო
|
Bbun.
III.6მოსწავლესშეუძლიამზის და მთვარის დახასიათება;
მოსწავლეს შეუძლია დედამიწის ფორმის მარტივად აღწერა
|
7.
8.
|
ხმელეთი და წყალი
|
2
2.10
3.10
|
-გონებრივიიერიში;
-მუშაობაწყვილებში;
-muSaoba
saxelmZRvanelosa da sam.rveulSi
|
სახელმძღვანელო;
სამუშაორვეული
Uუbralo da feradi fanqrebi;
გლობუსი
|
ინდივიდუალური;
wyvilebSi
|
bun.III.7მოსწავლესშეუძლიალოკალურ გარემოში ორიენტირება და ზოგიერთი გეოგრაფიული ობიექტის ერთმანეთისგან განსხვავება
|
9.
10.
|
Mმზე- სოცოცხლის წყარო
|
1
5.10
|
-გონებრივიიერიში;
- მზეზე დაკვირვება ეზოში;
-ჯგუფებში მუსაობა;
-ასფალტზე ხატვა;
-muSaoba sam. rveulSi
-შეჯამება
|
სახელმძღვანელო;
სამუშაორვეული;
Nმზის სათვალეები;
გამურული მინა;
ფერადი ცარცები
|
ინდივიდუალური;
საკლასო;
jgufuri
|
Bbun.
III. 6მოსწავლესშეუძლიამზის და მთვარის დახასიათება;
Bbun.
III. 3
მოსწავლეს შეუძლია სინათლისა და სითბოს ბუნებრივი და ხელოვნური წყაროების აღწერა და ერთმანეთისგან განსხვავება
|
11
|
დღე და ღამე
|
1
9.10
|
-გონებრივიიერიში;
-saklaso saubari;
-პრექტიკული სამუშაო;
-წყვილებში მუშაობა;
-აქტივობა:“ვინ უფრო სწრაფად“
-muSaoba sam.
rveulSi
|
სახელმძღვანელო;
სამუშაორვეული;
Uუbralo da Fფeradi
fanqrebi
გლობუსი
ფარანი
ბარათები:“დილა“, „შუადღე“, „საღამო“
|
ინდივიდუალური;
საკლასო
wyvilebSi
|
Bbun.III.6.მოსწავლესშეუძლიამზის და მთვარის დახასიათება;
|
12.
13.
|
მთვარე
|
2
10.10
12.10
|
-გონებრივიიერიში;
-გამოცანები;
-მარტივი ცდა;
-saklaso saubari;
-muSaoba sam. rveulSi;
|
სახელმძღვანელო;
სამუშაორვეული;
გლობუსი;
სარკე;
ფარანი.
|
ინდივიდუალური;
საკლასო;
|
Bbun.
III. 6მოსწავლესშეუძლიამზის და მთვარის დახასიათება;
|
14.
15.
16.
|
ჩრდილი
|
3
16.10
17.10
19.10
|
-გონებრივი იერიში;
-საკლასო საუბარი;
-აქტივობა ეზოში:“დაიჭირე ჩრდილი“
-სამუშაო რვეულში სავარჯიშოე-ბის შესრულება;
|
სახელმძღვანელო;
სამუშაო რვეული;
ცარცი;
სხვადასხვა ნივთი;
ფარანი;
|
ინდივიდუალური;
წყვილებში
|
Bbun.
III. 3
მოსწავლეს შეუძლია სინათლისა და სითბოს ბუნებრივი და ხელოვნური წყაროების აღწერა და ერთმანეთისგან განსხვავება
Bbun.
III. 6მოსწავლესშეუძლიამზის და მთვარის დახასიათება;
|
17.
18.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი- არაცოცხალი ბუნება
|
2
23.10
24.10
|
-გონებრივი იერიში;
-სახელმძ. მუშაობა;
-ჯგუფებში მუშაობა ეტაპებად(9 ეტაპი);
-თვითშფასება-შეჯამება;
|
სამუშაო რვეული
სახელმძღვანელო;
თაბახის ფურცლები;
ბარათები;
ფერადი ფანქრები
|
ინდივიდუალური;
ჯგუფური;
|
Bbun.
III. 6მოსწავლესშეუძლიამზის და მთვარის დახასიათება;
|
19
|
2.ბუნებრივი მოვლენები
ბუნებრივი მოვლენები
|
1
26.10
|
კითხვა-პასუხი და „წიგნი-ალბომის“ წარდგენა;
-სახელმძღვა
ნელოზე მუშაობა;
-ჯგუფური მუშაობა;
-პრეზენტაცია;
-შეჯამება;
|
სახელმძღვანელო;
სამუშაო რვეული;
თაბახის ფურცლები;
ფერადი ფანქრები;
წიგნი-ალბომი-„ზაფხულის ერთი დღე ბუნებაში“
|
მთელი კლასი;
ჯგუფური
|
Bbun.
III. 8
მოსწავლესშეუძლიაბუნებრივი მოვლენების დახასიათება
|
20
|
სეზონური ბუნებრივი მოვლენები
|
1
30.10
|
-გონებრივი იერიში;
-სამუშაო და სახელმძღვანელოში მუშაობა;
-ჯგუფური მუშაობა;
-პრეზენტაცია;
|
სახელმძღვანელო;
სამუშაო რვეული;
თაბახის ფურცლები;
|
ინდივიდუალური;
საკლასო;
ჯგუფური
|
Bbun.
III. 8
მოსწავლესშეუძლიაბუნებრივი მოვლენების დახასიათება
|
21
|
დარია თუ ავდარია
|
1
31.10
|
საშინაო დავალების შემოწმება და კითხვებზე პასუხები;
-სამ. რვეულში მუშაობა;
-წყვილებში მუშაობა;
-პრეზენტაცია;
-შეჯამება;
|
სახელმძღვანელო;
სამუშაო რვეული
უბრალო და ფერადი ფანქრები;
ბარათები წყვილებისათვის;
|
ინდივიდუალური;
წყვილებში;
|
Bbun.
III. 8
მოსწავლესშეუძლიაბუნებრივი მოვლენების დახასიათება
Bbun.III.1მოსწავლესშეუძლიაგანარჩიოსსიცოცხლისძირითადიგამოვლინებები
|
22
|
პირობითი
ნიშნები
და ამინდი
|
2.11
|
აქტივობა-თამაში-„მოძებნე პირობითი ნიშანი“
-სახელმძღვანელოსა და სამ. რვეულში მუშაობა;
-შეჯამება;
|
სახელმძღვანელო;
სამუშაო რვეული;
თაბახის ფურცლები;
-ფერადი ფანქრები;
|
ინდივიდუალური;
საკლასო
|
Bbun.
III. 8
მოსწავლესშეუძლიაბუნებრივი მოვლენების დახასიათება
|
23
|
ჰაერის
ტემპერატურა
|
2
6.11
7.11
|
-გონებრივი იერიში;
სახელმძღ. და სამ. რვეულში მუშაობა;
პრაქტიკული სამუშაო;
შეჯამება
|
სახელმძღვანელო;
სამუშაო რვეული
უბრალო ფანქარი
სხვადასხვა სახის თერმომეტრი
|
ინდივიდუალური;
საკლასო
|
Bbun.
III. 8
მოსწავლესშეუძლიაბუნებრივი მოვლენების დახასიათება
|
24
|
ამინდის
პროგნოზი
|
1
9.11
|
-გონებრივი იერიში;
-აქტივობა-თამაში:„ამინდის პროგნოზი“;
-როლური თამაში-„ნორჩი სინოპტიკოსი“
|
სახელმძღვანელო;
სამუშაო რვეული;
უბრალო და ფერადი ფანქრები;
თაბახის ფურცლები;
სათამაშო მიკროფონი
|
ინდივიდუალური
წყვილებში
|
Bbun.
III. 8
მოსწავლესშეუძლიაბუნებრივი მოვლენების დახასიათება
|
25
|
ჩემი
ჩანაწერები(შემოდგომა)-გაკვეთილი-ექსკურსია
|
4
13.11
14.11
16.11
20.11
|
-გონებრივი იერიში;
-ტემპერატურის გაზომვა დღის სხვადასხვა მონაკვეთში;
-დაკვირვება მცენარეებზე;
-დაკვირვება ცხოველებზე;
-მუშაობა დაკვირვების დღიურში;
-სამუშაო რვეულში მუშაობა;
-პრაქტიკული სამუშაო;
|
სახელმძღვანელო;
სამუშაო რვეული;
დაკვირვე
ბის დღიური;
თერმომეტ
რი;
უბრალო ფანქარი
|
ინდივიდუალური;
წყვილებში;
ჯგუფური;
|
Bbun.
III. 8
მოსწავლესშეუძლიაბუნებრივი მოვლენების დახასიათება
bun.III.7 მოსწავლესშეუძლიალოკალურ გარემოში ორიენტირება და ზოგიერთი გეოგრაფიული ობიექტის ერთმანეთისგან განსხვავება
|
26
27
|
ცოცხალი
ბარომეტრები
|
2
21.11
27.11
|
-გონებრივი იერიში;
-დაკვირვება ცოცხალ ბაყაყზე;
-ფგუფური მუშაობა-„კითხვა-პასუხი“;
-რუბრიკა-მინდა მეტი ვიცოდე;
სახელმძღვანელოში მუშაობა;
|
სახელმძღვანელო;
სამუშაო რვეული;
ცოცხალი ბაყაყი;
|
ინდივიდუალური;
ჯგუფური
|
Bbun.
III. 8
მოსწავლესშეუძლიაბუნებრივი მოვლენების დახასიათება
|
28
29
|
შემაჯამებელი
გაკვეთილი-ბუნებრივი მოვლენები
|
2
28.11
30.11
|
საკლასო მსჯელობა;
სამ.რვეულში მუშაობა;
|
სამუშაო რვეული;კალამი;
|
ინდივიდუალური;
მთელი კლასი;
|
Bbun.
III. 8
მოსწავლესშეუძლიაბუნებრივი მოვლენების დახასიათება
|
30
|
1.
სხეულები
სხეულები
|
1
4.12
|
-საკლასო საუბარი;
-აქტივობა წყვილებში;
-მოძრავი აქტივობა;
-სახელმძ. მუშაობა;
-შეჯმება;
|
სახელმძღვანელო;
ერთნაირი ზომისა და ფორმის მაგრამ განსხვავებული მასალის სხვადასხვა საგნები;
|
ინდივიდუალური;
ჯგუფური;
წყვილებში;
|
Bbun.
III. 5
მოსწავლესშეუძლიასაგნების სიმძიმისა და ზომის მიხედვით განსხვავება
|
31
32
33
|
მძიმე
და მსუბუქი სხეულები
|
3
5.12
7.12
11.12
|
-პრაქტიკულიბსამშაო
1. დავამზადოთ კოლოფები და 2.
დავამზადოთ პლასტილინის ბურთულები;
- დაკვირვება1 და 2;
სამ. რვეულში მუშაობა;
-პრაქტიკული სამუსაო-„მძიმეა თუ მსუბუქი“;
|
სახელმძღვანელო;
სამუშაო რვეული;
პლასტი
ლინი;
სხავდასხვა სასწორი;
ბარათები
|
ინდივიდუალური;
ჯგუფური
|
Bbun.
III. 5
მოსწავლესშეუძლიასაგნების სიმძიმისა და ზომის მიხედვით განსხვავება
|
34
35
|
საწორის
დამზადება
|
12.12
14.12
|
-საკლასო საუბარი;
-პრაქტიკული სამუშაო;
-სამუშაო რვეულში სავარჯიშოე-ბის შესრულება, შემოწმება-განხილვა;
რუბრიკა-მინდა მეტი ვიცოდე;
-შეჯამება
|
სახელმძღვანელო;
სამუშაო რვეული;
პლასტი
ლინი;
სახაზავი;
სხავდასხვა სხეულები
|
ინდივიდუალური;
ჯგუფური
|
Bbun.
III. 5
მოსწავლესშეუძლიასაგნების სიმძიმისა და ზომის მიხედვით განსხვავება
|
36
|
სხეულის
აწონვა
|
1
18.12
|
-საკლასო საუბარი;
-პრაქტიკული სამუშაო;
-სამ. რვეულში სავარჯიშოების შესრულება
|
სახელმძღვანელო;
სამ. რვეული;
ბერკეტიანი და
ციფრული სასწორები;საწონები; სახვადასხვა სხეულები;
|
ინდივიდუალური;
საკლასო
|
Bbun.
III. 5
მოსწავლესშეუძლიასაგნების სიმძიმისა და ზომის მიხედვით განსხვავება
|
37
38
|
გრძელი
და მოკლე სხეულები
|
2
19.12
21.12
|
-საკლასო საუბარი
-მოძრავი აქტივობები წყვილებში;
-სახელმძღვანელოსა და სამუშაო რვეულში მუშაობა;
-შეჯამება
|
სახელმძღვანელო;
სამუშაო რვეული
ფურცლები
ფერადი ფანქრები
სახაზავი
|
ინდივიდუალური;
წყვილებში
|
Bbun.
III. 5
მოსწავლესშეუძლიასაგნების სიმძიმისა და ზომის მიხედვით განსხვავება
|
39
40
|
სხეულების
გაზომვა
|
2
25.12
26.12
|
-გონებრივი იერიში;
-სახელმძღ. და სამ. რვეულში მუშაობა;
-ჯგუფური მუშაობა- საგნების გაზომვა;
-შეჯამება
|
სახელმძღვანელო;
სამუშაო რვეული
სახაზავი
ფურცლები
|
ინდივიდუალური;
ჯგუფური
|
Bbun.
III. 5
მოსწავლესშეუძლიასაგნების სიმძიმისა და ზომის მიხედვით განსხვავება
|
|
Semajamebeli gakveთili
|
1
28.12
|
|
|
|
|
ამ ბლოგზე საშუალება გექნებათ გაეცნოთ სასწავლო პროექტის გეგმებს,საწრეო მუშაობის პროგრამასა და გეგმას,სადამრიგებლო თუ სხვა სასკოლო მუშაობის საკითხებზე შექმნილ ტექსტურ ,ფოტო და ვიდეო მასალებს.
ჩემი პირადი ბლოგი
- ინდივიდუალური სასწავლო გეგმები
- თემატური გეგმები
- განცხადებები
- გამომხატველობითი კითხვის წრის განრიგი და ფოტო მასა...
- ფოტოები--საწრეო მუშაობა
- საწრეო მუშაობა
- პროექტები
- პროექტი ,,სუფთა გარემო"- ფოტოები
- პროექტი ''სუფთა გარემო"
- პრეზენტაცია ,,გავუფრთხილდეთ ბუნებას
- სადამრიგებლო აქტივობების დამადასტურებელი ფოტოები 2017-18
- სადამრიგებლო საკითხები
- კონფერენციის მასალები
- პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა
- კალიგრაფიის კონკურსი
- კონკურსის ფოტომასალები
- პროექტის პრეზენტაცია
- პროექტის რეფლექსია
- პროექტი ,,ენა ბურჯია ერისა''.მე-3 კლასი
- პირველი დღე სკოლაში
- თემატური გეგმა ბუნებისმეტყველებაში IIIკლასი
- გაკვეთილის გეგმა ,,სოსოს ქუდი"
- თემატური გეგმა მათემატიკაში 1 ბ კლასი
- ტრენინგები
- მთავარი
თემატური გეგმა ბუნებისმეტყველებაში IIIკლასი
Subscribe to:
Posts (Atom)
-
შემაჯამებელი სამუშაო მათემატიკაში №2 ( III ბ კლასი) (გვარი, სახელი )------------------------------------------...
-
გაკვეთილის გეგმა მასწავლებლის სახელი გვარი, პირადი ნომერი:დალი თებიძე საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა სწავლების საფეხური/კლას...
No comments:
Post a Comment