ჩემი პირადი ბლოგი

თემატური გეგმა ბუნებისმეტყველებაში IIIკლასი



თემის დასახელება
სთ. -ბა
აქტივობები
რესურსები
გაკვეთილის ფორმა
ესგ-ეს შესაბამისი შედეგები
1.
2.
არაცოცხალი ბუნება

ზაფხულის არდადეგები
2


18.09
19.09
-გონებრივიიერიში;
-muSaoba sam.rv-Si: ცხრილისშევსება;
აქტივობაწყვილებში-დაჯგუფება;
-„მოლოდინის ხე
სახელმძღვანელო;
sam. rveuli;
პლაკატი-„მოლოდინის ხე
ინდივიდუალური;

საკლასო;
wyvilebSi
Bbun.III.1მოსწავლეს შეუძლია განარჩიოს სიცოცხლის ძირითადი გამოვლინებები

3.
4.
ცოცხალი და არაცოცხალი ბუნება
2

21.09
25.09
გონებრივიიერიში;
-მოტივაცია-„ფერადი ბარათები
-muSaoba sam.rv-Si: ცხრილისშევსება;
-შემოწმება-განხილვა;
-მუშაობა სახელმძ.
-შეჯამება;
სახელმძღვანელო;

sam. rveuli;

ფერადი ბარათები
უბრალო და ფერადი ფანქრები
ინდივიდუალური;
ჯგუფური
wyvilebSi
Bbun.III.1 მოსწავლეს შეუძლია განარჩიოს სიცოცხლის ძირითადი გამოვლინებები B
5.
6.
ჩვენი დედამიწა
2
26.09
28.09

-გონებრივიიერიში;
saklaso saubari;
-ორჯუფშიმუშაობა;
პრეზენტაცია; -შეჯამება

ლანგარი
ბურთი
პატარა სათამაშოები
სკოჩი
მაკრატელი
ჯგუფური

საკლასო
Bbun. III.6მოსწავლესშეუძლიამზის და მთვარის დახასიათება;
მოსწავლეს შეუძლია დედამიწის ფორმის მარტივად აღწერა
7.
8.
ხმელეთი და წყალი
2
2.10
3.10
-გონებრივიიერიში;
-მუშაობაწყვილებში;
-muSaoba saxelmZRvanelosa da sam.rveulSi

სახელმძღვანელო;
სამუშაორვეული
Ubralo da feradi fanqrebi;
გლობუსი
ინდივიდუალური;
wyvilebSi
bun.III.7მოსწავლესშეუძლიალოკალურ გარემოში ორიენტირება და ზოგიერთი გეოგრაფიული ობიექტის ერთმანეთისგან განსხვავება
9.
10.
Mმზე- სოცოცხლის წყარო
1
5.10
-გონებრივიიერიში;
- მზეზე დაკვირვება ეზოში;

-ჯგუფებში მუსაობა;
-ასფალტზე ხატვა;
-muSaoba sam. rveulSi
-შეჯამება
სახელმძღვანელო;
სამუშაორვეული;
Nმზის სათვალეები;
გამურული მინა;
ფერადი ცარცები
ინდივიდუალური;

საკლასო;


jgufuri
Bbun. III. 6მოსწავლესშეუძლიამზის და მთვარის დახასიათება;
Bbun. III. 3
მოსწავლეს შეუძლია სინათლისა და სითბოს ბუნებრივი და ხელოვნური წყაროების აღწერა და ერთმანეთისგან განსხვავება
11
დღე და ღამე
1

9.10
-გონებრივიიერიში;
-saklaso saubari;
-პრექტიკული სამუშაო;
-წყვილებში მუშაობა;
-აქტივობა:“ვინ უფრო სწრაფად
-muSaoba sam. rveulSi



სახელმძღვანელო;
სამუშაორვეული;
Ubralo da Feradi fanqrebi
გლობუსი
ფარანი
ბარათები:“დილა“, „შუადღე“, „საღამო
ინდივიდუალური;

საკლასო

wyvilebSi
Bbun.III.6.მოსწავლესშეუძლიამზის და მთვარის დახასიათება;

12.
13.
მთვარე
2
10.10
12.10
-გონებრივიიერიში;
-გამოცანები;
-მარტივი ცდა;
-saklaso saubari;
-muSaoba sam. rveulSi;
სახელმძღვანელო;
სამუშაორვეული;
გლობუსი;
სარკე;
ფარანი.
ინდივიდუალური;

საკლასო;

Bbun. III. 6მოსწავლესშეუძლიამზის და მთვარის დახასიათება;

14.
15.
16.
ჩრდილი
3
16.10
17.10
19.10
-გონებრივი იერიში;
-საკლასო საუბარი;
-აქტივობა ეზოში:“დაიჭირე ჩრდილი
-სამუშაო რვეულში სავარჯიშოე-ბის შესრულება;

სახელმძღვანელო;
 სამუშაო რვეული;
ცარცი;
სხვადასხვა ნივთი;
ფარანი;
ინდივიდუალური;

წყვილებში
Bbun. III. 3
მოსწავლეს შეუძლია სინათლისა და სითბოს ბუნებრივი და ხელოვნური წყაროების აღწერა და ერთმანეთისგან განსხვავება
Bbun. III. 6მოსწავლესშეუძლიამზის და მთვარის დახასიათება;

17.
18.
შემაჯამებელი გაკვეთილი- არაცოცხალი ბუნება
2
23.10
24.10

-გონებრივი იერიში;
-სახელმძ. მუშაობა;
-ჯგუფებში მუშაობა ეტაპებად(9 ეტაპი);
-თვითშფასება-შეჯამება;
სამუშაო რვეული
სახელმძღვანელო;
თაბახის ფურცლები;
ბარათები;
ფერადი ფანქრები

ინდივიდუალური;
ჯგუფური;
Bbun. III. 6მოსწავლესშეუძლიამზის და მთვარის დახასიათება;

19
2.ბუნებრივი მოვლენები
ბუნებრივი მოვლენები
1
26.10
კითხვა-პასუხი დაწიგნი-ალბომისწარდგენა;
-სახელმძღვა
ნელოზე მუშაობა;
-ჯგუფური მუშაობა;
-პრეზენტაცია;
-შეჯამება;
სახელმძღვანელო;
სამუშაო რვეული;
თაბახის ფურცლები;
ფერადი ფანქრები;
წიგნი-ალბომი-„ზაფხულის ერთი დღე ბუნებაში
მთელი კლასი;
ჯგუფური
Bbun. III. 8
მოსწავლესშეუძლიაბუნებრივი მოვლენების დახასიათება
20
სეზონური ბუნებრივი მოვლენები
1
30.10
-გონებრივი იერიში;
-სამუშაო და სახელმძღვანელოში მუშაობა;
-ჯგუფური მუშაობა;
-პრეზენტაცია;
სახელმძღვანელო;
სამუშაო რვეული;
თაბახის ფურცლები;

ინდივიდუალური;
საკლასო;
ჯგუფური

Bbun. III. 8
მოსწავლესშეუძლიაბუნებრივი მოვლენების დახასიათება
21
დარია თუ  ავდარია
1
31.10
საშინაო დავალების შემოწმება და კითხვებზე პასუხები;
-სამ. რვეულში მუშაობა;
-წყვილებში მუშაობა;
-პრეზენტაცია;
-შეჯამება;
სახელმძღვანელო;
 სამუშაო რვეული
უბრალო და ფერადი ფანქრები;
ბარათები წყვილებისათვის;
ინდივიდუალური;
წყვილებში;
Bbun. III. 8
მოსწავლესშეუძლიაბუნებრივი მოვლენების დახასიათება
Bbun.III.1მოსწავლესშეუძლიაგანარჩიოსსიცოცხლისძირითადიგამოვლინებები
22
პირობითი ნიშნები და ამინდი
2.11
აქტივობა-თამაში-„მოძებნე პირობითი ნიშანი
-სახელმძღვანელოსა და სამ. რვეულში მუშაობა;
-შეჯამება;
სახელმძღვანელო;
სამუშაო რვეული;
თაბახის ფურცლები;
-ფერადი ფანქრები;

ინდივიდუალური;

საკლასო
Bbun. III. 8
მოსწავლესშეუძლიაბუნებრივი მოვლენების დახასიათება

23
ჰაერის ტემპერატურა
2
6.11
7.11
-გონებრივი იერიში;
სახელმძღ. და სამ. რვეულში მუშაობა;
პრაქტიკული სამუშაო;
შეჯამება
სახელმძღვანელო;
 სამუშაო რვეული
უბრალო ფანქარი
სხვადასხვა სახის თერმომეტრი
ინდივიდუალური;
საკლასო
Bbun. III. 8
მოსწავლესშეუძლიაბუნებრივი მოვლენების დახასიათება

24
ამინდის პროგნოზი
1
9.11
-გონებრივი იერიში;
-აქტივობა-თამაში:„ამინდის პროგნოზი“;
-როლური თამაში-„ნორჩი სინოპტიკოსი
სახელმძღვანელო;
 სამუშაო რვეული;
უბრალო და ფერადი ფანქრები;
თაბახის ფურცლები;
სათამაშო მიკროფონი
ინდივიდუალური
წყვილებში
Bbun. III. 8
მოსწავლესშეუძლიაბუნებრივი მოვლენების დახასიათება

25
ჩემი ჩანაწერები(შემოდგომა)-გაკვეთილი-ექსკურსია
4
13.11
14.11
16.11
20.11
-გონებრივი იერიში;
-ტემპერატურის გაზომვა დღის სხვადასხვა მონაკვეთში;
-დაკვირვება მცენარეებზე;
-დაკვირვება ცხოველებზე;
-მუშაობა დაკვირვების დღიურში;
-სამუშაო რვეულში მუშაობა;
-პრაქტიკული სამუშაო;

სახელმძღვანელო;
სამუშაო რვეული;
დაკვირვე
ბის დღიური;
თერმომეტ
რი;
უბრალო ფანქარი

ინდივიდუალური;
წყვილებში;
ჯგუფური;
Bbun. III. 8
მოსწავლესშეუძლიაბუნებრივი მოვლენების დახასიათება
bun.III.7 მოსწავლესშეუძლიალოკალურ გარემოში ორიენტირება და ზოგიერთი გეოგრაფიული ობიექტის ერთმანეთისგან განსხვავება
26
27
ცოცხალი ბარომეტრები
2
21.11
27.11
-გონებრივი იერიში;
-დაკვირვება ცოცხალ ბაყაყზე;
-ფგუფური მუშაობა-„კითხვა-პასუხი“;
-რუბრიკა-მინდა მეტი ვიცოდე;
სახელმძღვანელოში მუშაობა;
სახელმძღვანელო;
 სამუშაო რვეული;
ცოცხალი ბაყაყი;
ინდივიდუალური;
ჯგუფური
Bbun. III. 8
მოსწავლესშეუძლიაბუნებრივი მოვლენების დახასიათება

28
29
შემაჯამებელი გაკვეთილი-ბუნებრივი მოვლენები
2
28.11
30.11
საკლასო მსჯელობა;
სამ.რვეულში მუშაობა;
 სამუშაო რვეული;კალამი;
ინდივიდუალური;
მთელი კლასი;
Bbun. III. 8
მოსწავლესშეუძლიაბუნებრივი მოვლენების დახასიათება

30
1.   სხეულები
სხეულები
1
4.12
-საკლასო საუბარი;
-აქტივობა წყვილებში;
-მოძრავი აქტივობა;
-სახელმძ. მუშაობა;
-შეჯმება;
სახელმძღვანელო;
ერთნაირი ზომისა და ფორმის მაგრამ განსხვავებული მასალის სხვადასხვა საგნები;
ინდივიდუალური;
ჯგუფური;
წყვილებში;
Bbun. III. 5
მოსწავლესშეუძლიასაგნების სიმძიმისა და ზომის მიხედვით განსხვავება
31
32
33
მძიმე და მსუბუქი სხეულები
3
5.12
7.12
11.12
-პრაქტიკულიბსამშაო
1. დავამზადოთ კოლოფები    და 2. დავამზადოთ პლასტილინის ბურთულები;
- დაკვირვება1 და 2;
სამ. რვეულში მუშაობა;
-პრაქტიკული სამუსაო-„მძიმეა თუ მსუბუქი“;

სახელმძღვანელო;
 სამუშაო რვეული;
პლასტი
ლინი;
სხავდასხვა სასწორი;
ბარათები
ინდივიდუალური;


ჯგუფური
Bbun. III. 5
მოსწავლესშეუძლიასაგნების სიმძიმისა და ზომის მიხედვით განსხვავება
34
35
საწორის დამზადება
12.12
14.12

-საკლასო საუბარი;
-პრაქტიკული სამუშაო;
-სამუშაო რვეულში სავარჯიშოე-ბის შესრულება, შემოწმება-განხილვა;
რუბრიკა-მინდა მეტი ვიცოდე;
-შეჯამება
სახელმძღვანელო;
 სამუშაო რვეული;
პლასტი
ლინი;
სახაზავი;
სხავდასხვა სხეულები
ინდივიდუალური;
ჯგუფური
Bbun. III. 5
მოსწავლესშეუძლიასაგნების სიმძიმისა და ზომის მიხედვით განსხვავება
36
სხეულის აწონვა
1
18.12
-საკლასო საუბარი;
-პრაქტიკული სამუშაო;
-სამ. რვეულში სავარჯიშოების შესრულება
სახელმძღვანელო;
სამ. რვეული;
ბერკეტიანი და
ციფრული სასწორები;საწონები; სახვადასხვა სხეულები;
ინდივიდუალური;


საკლასო
Bbun. III. 5
მოსწავლესშეუძლიასაგნების სიმძიმისა და ზომის მიხედვით განსხვავება
37
38
გრძელი და მოკლე სხეულები
2
19.12
21.12
-საკლასო საუბარი
-მოძრავი აქტივობები წყვილებში;
-სახელმძღვანელოსა და სამუშაო რვეულში მუშაობა;
-შეჯამება
სახელმძღვანელო;
 სამუშაო რვეული
ფურცლები
ფერადი ფანქრები
სახაზავი
ინდივიდუალური;

წყვილებში


Bbun. III. 5
მოსწავლესშეუძლიასაგნების სიმძიმისა და ზომის მიხედვით განსხვავება
39
40
სხეულების გაზომვა
2
25.12
26.12
-გონებრივი იერიში;
-სახელმძღ. და სამ. რვეულში მუშაობა;
-ჯგუფური მუშაობა- საგნების გაზომვა;
-შეჯამება
სახელმძღვანელო;
 სამუშაო რვეული
სახაზავი
ფურცლები
ინდივიდუალური;

ჯგუფური
Bbun. III. 5
მოსწავლესშეუძლიასაგნების სიმძიმისა და ზომის მიხედვით განსხვავება

Semajamebeli gakveili
1
28.12





                                                                                                           

No comments:

Post a Comment