ჩემი პირადი ბლოგი

თემატური გეგმა მათემატიკაში 1 ბ კლასი


სილაბუსი მათემატიკაში I კლასი
1. მასწავლებელი: დალი თებიძე
2. სასწავლო საგნის სახელწოდება- მათემატიკა
3. სასწავლო კლასი, საფეხური- დაწყებითი საფეხური, I კლასი;
4. წლიური სასწავლო კურსის ხანგრძლივობა-161 სასწავლო დღე
5. კვირაში საათების რაოდენობა: I სემესტრი-   II სემესტრი-
6. საგნის მიზანი და ამოცანები:
   I კლასში მატემატიკის სწავლების მიზანია მოსწავლეებმა ისწავლონ საგანთა რაოდენობის დადგენა თვლის გამოყენებით, საგნის რიგის დასახელება (წინა, მომდევნო) რაოდენობის შესაბამისი რიცხვის დასახელება, რიცხვების ჩაწერა 1- დან 20-მდე, შეკრებისა და გამოკლების ოპერაციების შესრულება 20-ის ფარგლებში, მოცემული რიცხვის წინა და მომდევნო რიცხვის დასახელება, რიცხვების შედარება (მეტია, ნაკლებია, ტოლია). მარტივი გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა.
7. საგნის სწავლების მეთოდები:
  რაოდენობების შედარება, სათვლელი ჩხირების გამოყენება, გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა, სხვადასხვა დიდაქტიკური თამაშები, ერთმოქმედებიანი მარტივი ამოცანის ამოხსნა, ზეპირი ანგარიში, რიცხვითი სხივის გამოყენება, რიცხვთა კიბის გამოყენება, დახურულბოლოიანი სავარჯიშოების გამოყენება, სამუსაო ბარათების გამოყენება, ჯგუფური მუსაობა, წყვილებში მუშაობა, ტესტები.
8. საგნის სახელმძღვანელო- გ. გოგეშვილი, თ. ვეფხვაძე-„მატემატიკა“ გამომცემლობა - „ინტელექტი“
9. დამატებითი ლიტერატურა და სასწავლო მასალა- მოსწავლის რვეული, მოძრავი ციფრები მაგნიტური სამაგრით, გეომეტრიული ფიგურები.
10. შეფასებების კომპონენტები- სიტყვიერი კომენტარები, წამახალისებელი სტიკერები.
11. გამოსაყენებელი რესურსები:
  სახელმძღვანელო, მოსწავლე რვეული, დაფა, ცარცი, ფერადი ცარცი, მაგნიტური დაფა, მარკერები, მოძრავი ციფრები, ჩხირები, ასაწყობი კუბიკები, მაგნიტურსამაგრიანი ასაწყობი ფიგურები, გეომეტრიული ფიგურები, წებო, თაბახის ფურცლები, სახაზავი, მაკრატელი, ფერადი ფანქრები, ბუკი, პროექტორი, სამუშაო ბარათები და სხვა.
12. სასწავლო კურსის მოსალოდნელი შედეგები:
   1.1  მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები და რაოდენობები;
   1.2  მოსწავლეს შეუძლია რიგობითი რიცხვითი სახელების გამოყენება;
   1.3  მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლებების მოქმედებები;
   1.4  მოსწავლეს შეუძლია რაოდენობების შეფასება და შედარება;
   1.5  მოსწავლეს შეუძლია განავრცოს, წარმოადგინოს და ერთმანეთს შეადაროს საგნების პერიოდული განლაგება (მიმდევრობები);
   1.6  მოსწავლე შეუძლია ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა და აღწერა;
   1.7  მოსწავლეს შეუძლია ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა და გამოსახვა, ობიექტების ურთიერთმდებარეობის ამოცნობა.






თემატური გეგმა მათემატიკაში Iკლასი

I სემესტრი 
  
გაკვეთილის თემა
ს-თი
რიცხვი
წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
შენიშვნა
1
რამდენი? დათვალეთ რამდენია; იმდენივე, მეტი, ნაკლები
3
15.09
18.09
19.09

1.1 მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები და რაოდენობები;
1.4 მოსწავლეს შეუძლია რაოდენობების შეფასება და შედარება;

2
რომელია პირველი?
წინა, მომდევნო
3
20.09
21.09
25.09
1.2  მოსწავლეს შეუძლია რიგობითი რიცხვითი სახელების გამოყენება;
1.4  მოსწავლეს შეუძლია რაოდენობების შეფასება და შედარება;

3
ზემოთ, ქვემოთ, მარჯვნივ, მარცხნივ
2
26.09
27.09
   1.7  მოსწავლეს შეუძლია ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა და გამოსახვა, ობიექტების ურთიერთმდებარეობის ამოცნობა.

4
მეტია, ნაკლებია, რამდენით?
2
28.09
2.10
1.4  მოსწავლეს შეუძლია რაოდენობების შეფასება და შედარება;

5
ერთი. ერთზე მეტი
2
3.10
4.10
1.1 მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები და რაოდენობები;


6
1, 2.
2
5.10
9.10
1.1 მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები და რაოდენობები;


7
1, 2, 3.
2
10.10
11.10
1.1 მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რისხვითი სახელები და რაოდენობები;
1.2  მოსწავლეს შეუძლია რიგობითი რიცხვითი სახელების გამოყენება;

8
დავუმატოთ, გამოვაკლოთ
2
12.10
16.10
   1.3  მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლებების მოქმედებები;

9
სამკუთხედი
1
17.10
1.6  მოსწავლე შეუძლია ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა და აღწერა;

10
1, 2, 3, 4.
2
18.10
19.10
1.1 მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რისხვითი სახელები და რაოდენობები;

11
მივუმატოთ, გამოვაკლოთ
2
23.10
24.10
1.3  მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლებების მოქმედებები;

12
ოთხკუთხედი, წრე
2
25.10
26.10
1.6  მოსწავლე შეუძლია ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა და აღწერა;

13
1, 2, 3, 4, 5.
2
30.10
31.10
1.2  მოსწავლეს შეუძლია რიგობითი რიცხვითი სახელების გამოყენება;

14
ხუთხკუთხედი
2
1.11
2.11
1.2  მოსწავლეს შეუძლია რიგობითი რიცხვითი სახელების გამოყენება;

15
ვიყენებთ მატემატიკურ ნიშნებს:<,>,=
2
6.11
7.11
   1.3  მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლებების მოქმედებები;
   1.4  მოსწავლეს შეუძლია რაოდენობების შეფასება და შედარება;











16
მრავალკუთხედი
2
8.11
9.11
1.6  მოსწავლე შეუძლია ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა და აღწერა;

17
დავუმატოთ, გამოვაკლოთ
3
13.1114.1115.11

   1.3  მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლებების მოქმედებები;

18
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.
3
16.11
20.11
21.11

1.1 მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რისხვითი სახელები და რაოდენობები;
1.2  მოსწავლეს შეუძლია რიგობითი რიცხვითი სახელების გამოყენება;

19
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9.
4
22.11
27.11
28.11
29.11
1.1 მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რისხვითი სახელები და რაოდენობები;
1.3  მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლებების მოქმედებები;

20
წინა რიცხვი, მომდევნო რიცხვი
2
30.11
4.12
1.2  მოსწავლეს შეუძლია რიგობითი რიცხვითი სახელების გამოყენება;

21
შევადაროთ მიმდევრობები
2
5.12
6.12
1.5  მოსწავლეს შეუძლია განავრცოს, წარმოადგინოს და ერთმანეთს შეადაროს საგნების პერიოდული განლაგება (მიმდევრობები);

22
შევავსოთ მიმდევრობები
2
7.12
11.12
1.5  მოსწავლეს შეუძლია განავრცოს, წარმოადგინოს და ერთმანეთს შეადაროს საგნების პერიოდული განლაგება (მიმდევრობები);

23
გაიზარდა თუ შემცირდა
2
12.12
13.12
1.3  მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლებების მოქმედებები;

24
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.
3
14.12
18.12
19.12
1.1 მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რისხვითი სახელები და რაოდენობები;
1.3  მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლებების მოქმედებები;

25
რიცხვი 0.
1
20.12
1.1 მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რისხვითი სახელები და რაოდენობები;

26
ნულის თვისებები. ნულის მიმატება და გამოკლება
2
21.12
25.12
1.3  მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლებების მოქმედებები;

27
შესაკრები, ჯამი
3
26.12
27.12
28.12
1.3  მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლებების მოქმედებები;



No comments:

Post a Comment