ჩემი პირადი ბლოგი

ინდივიდუალური სასწავლო გეგმები

მოსწავლის საგნობრივი შეფასება სასწავლო წლის დასაწყისში
მოსწავლის სახელი-გვარი: -------------------
კლასი:   III
საგანი:  ბუნებისმეტყველება
მასწავლებლის სახელი-გვარი: დალი თებიძე
თარიღი: 2017-2018 სასწ.წელი

მოსწავლემ გასული სასწავლო წლის დასასრულს გამოავლინა შემდეგი სასწავლო შედეგი/ები
შედეგის მიღწევას ადასტურებს შემდეგი ინდიკატორი/ები
შედეგის მიღწევას არ ადასტურებს შემდეგი ინდიკატორი/ები
ბუნ.II.1.მოსწავლეს შეუძლია    
ორგანიზმების
სასიცოცხლო ციკლის
 აღწერა.

--თვალსაჩინოებაზე ამოიცნობს  მცენარის ძირითად ნაწილებს,
--თვალსაჩინოებაზე ამოიცნობს ცხოველის სხეულის  ძირითად  ნაწილებს.
--ასახელებს შინაურ და გარეულ ცხოველებს.
უჭირს, იმსჯელოს მცენარისა და ცხოველის აგებულების  ძირითადი ნაწილების ფუნქციის შესახებ.
ბუნ.II.3.
მოსწავლ შეუძლია ადვილად დაკვირვებადი მოძრაობებ  აღწერა.

    


--აკვირდება და აღწერს თამაშის დროს შესრულებულ მოძრაობებს (მაგ., სრიალი, ტრიალი, ქანაობა);
--ყოველდღიური ცხოვრებიდან ჩამოთვლის სხვადასხვა სხეულის (მაგ., ადამიანი, ცხოველი, მანქანა, გემი, თვითმფრინავიმოძრაობის მაგალითებ და აჯგუფებს მათ სისწრაფის მიხედვით;
--აკვირდება და ასახელებს მოძრავი ობიექტის ნაწილებს, რომელთა მეშვეობითაც ის (ობიექტი) გადაადგილება (მაგ., ბორბლები, ფეხები, ფრთები);
--ამზადებს მოძრავი სხეულის მოდელს (მაგ. ბორბლებიანს), აღწერს მუშაობის ეტაპებს (მოქმედებების თანმიმდევრობა, წარმოქმნილი სირთულეები და მათი გადაჭრა).

ბუნ.II.5.მოსწავლეს შეუძლია  ნაცნობ გარემოში   ორიენტირება.

--დაკვირვებების საფუძველზე აღწერს გზას სახლიდან სკოლამდე;
--ასრულებს მარტივ ინსტრუქციებს (არაუმეტეს 3-4 მიმართულებისანაცნობ ტერიტორიაზე (მაგ., სკოლის ტერიტორია) ორიენტირებისთვი.

ბუნ.II.6.მოსწავლეს შეუძლია
 ამინდის კომპონენტების აღწერა.
--აკვირდება ამინდს და მასწავლებლის  დახმარებით აღწერს მას.
--გამოხატავს საკუთარ განწყობას სხვადასხვა ამინდის მიმართ.
--მსჯელობს თოთოეული სეზონისათვის დამახასიათებელ ამინდზე.
ვერ ქმნის ამინდის განმსაზღვრელი კომპონენტების აღმნიშვნელ სიმბოლიკას.
ბუნ.II.7.მოსწავლეს შეუძლია  პირადი ჰიგიენის ძირითადი წესების დაცვა.




--გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებას პირადი ჰიგიენის წესების დაცვის მნიშვნელობის შესახებ;
--მსჯელობს რეგულარული ფიზიკური ვარჯიშის მნიშვნელობაზე და რამდენიმე ვარჯიშს აჩვენებს თანაკლასელებს.
--ადგენს მომდევნო დღის ეჟიმს და საუბრობს მისი შესრულების შესახებ;

ბუნ.II.8.მოსწავლეს შეუძლია უსაფრთხო ქცევის წესების  დაცვა
--მოსწავლე გამოთქვამს მოსაზრებას პირადი  ჰიგიენის  დაცვის შესახებ და საუბრობს მისი დანიშნულების შესახებ.
--ასახელებს პირადი ჰიგიენისათვის საჭირო ნივთებს
--ასახელებს იმ პირებს ვისაც საჭიროების შემთხვევაში მიმართავს დახმარებისათვის.
--ასახელებს გადაუდებელი დახმარების სამსახურის საკონტაქტო ტელეფონს.











მასწავლებლის დასკვნა ინდივიდუალური სასწავლო მიზნების საჭიროების თაობაზე

---------- 2016-2017 სასწავლო წელს გადიოდა II კლასის სტანდარტით,ამ მიმართულებით შედეგს მიაღწია,რის გამოც 2017-2018 სასწავლო წელს საჭიროებს მოდიფიცირებულ სასწავლო გეგმას   III  კლასის სტანდარტით.

მასწავლებლის ხელმოწერა ––––––––––––––––––––––––––––––––

დირექტორის ხელმოწერა ––––––––––––––––––––––––––––––––––






                                                    













                                                                   

                                  

                                                                 
























ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა

თარიღი: 2017-2018 სასწავლო წელი
საგანი: ბუნებისმეტყველება
მასწავლებლის სახელი, გვარი--????? ???????
კლასი -- III

                    მიმართულება: ცოცხალი სამყარო
გრძელვადიანი მიზანი № 1
1.ბუნებაIII. 1.    -----------  I სემესტრის ბოლოსათვის  შეძლებს ილუსტრაციებზე ერთმანეთისაგან  განასხვავოს ცოცხალი და არაცოცხალი ბუნება და ამ თემის  ირგვლივ დასმული  ათი შეკითხვიდან მიახლოებით 7-ს სწორი პასუხი გასცეს.
მოკლევადიანი მიზანი
1
-----------    ნოემბრის ბოლოსათვის შეძლებს  ილუსტრაციებზე   ცოცხალი და არაცოცხალი ბუნების ერთმანეთისაგან განსხვავებისას 10 შეკითხვიდან დაუშვას  3-4 შეცდომა.

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1
                 აქტივობა: ილუსტრაციებზე დაკვირვება და აღწერა.
მოსწავლეს მასწავლებელი ბუკში აჩვენებს ილუსტრაციებს ცოცხალი და არაცოცხალი ბუნების ობიექტებით. მოსწავლე აკვირდება მათ. მასწავლებელს კითხვების დასმით  მოსწავლე მიჰყავს სწორ პასუხამდე.შეცდომის დაშვების შემთხვევაში მასწავლებელი მას უხსნის ,განუმარტავს .
კომპიუტერი,ვორდის  ფაილში შექმნილი ილუსტრაცია.

2

აქტივობა :  ილუსტრაციების დაკავშირება სიტყვებთან.
(მოსწავლის რვეულში კოგნიტური სავარჯიშოს შესრულება.)

მასწავლებელი მოსწავლეს აჩვენებს სავარჯიშოს ილუსტრაციებით, მოსწავლე ასახელებს მოცემულ ობიექტებს ,მსჯელობს მათზე და აკავშირებს ხაზებით  სიტყვებთან ,,ცოცხალი“  ,  ,,არაცოცხალი“. მასწავლებელი ეხმარება  მოსწავლეს,იმსჯელოს თუ რატომ ,რის გამო დააკავშირა ისინი შესაბამის სიტყვებთან. მოსწავლე პასუხობს მათ.
ილუსტრაცია ,კალამი.
3
აქტივობა--,,გააფერადე“
მასწავლებელი მოსწავლეს აძლევს თაბახის ფურცელს ,სადაც გასაფერადებელი ილუსტრაციებია წარმოდგენილი.მოსწავლეს მასწავლებელი მინიშნებებით ეხმარება ,გააფერადოს მხოლოდ ცოცხალი ბუნების ობიექტები.მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით არჩევს ფერებს და აფერადებს მათ.
გასაფერადებელი ილუსტრაცია, ფერადი ფანქრები.






მოკლევადიანი მიზანი
2
----------- დეკემბრის ბოლოსათვის შეძლებს ცოცხალი ბუნებისათვის დამახასიათებელი თვისებების გარშემო  დასმული ათი შეკითხვიდან მიახლოებით 7-ს სწორი პასუხი გასცეს.

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1
აქტივობა.,,დააკვირდი ცოცხალს“.
მასწავლებელი მოსწავლეს უხსნის ცოცხალის თვისებების შესახებ.აჩვენებს   ადამიანის სხვადასხვა ასაკის სტადიის მაჩვენებელ  ფოტოებს. მოსწავლეს ასრულებინებს მოძრაობას,ასრულებინებს ღრმად ჩასუნთქვასა და ამოსუნთქვას,რის პირადი მაგალითიდან მოსწავლე შეძლებს გამოიტანოს  დასკვნა, რომ ცოცხალის  თვისებაა მოძრაობა,სუნთქვა ,ზრდა და ა.შ. .
ილუსტრაციები,მოსწავლე.
2

აქტივობა --,,შეავსე დიაგრამა“
მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით ავსებს კოგნიტურ სავარჯიშოს. მოცემულ სიტყვებს აჯგუფებს,, ცოცხალი ‘’და ,,არაცოცხალი“ დიაგრამაში,
სავარჯიშო ,კალამი,სახელმძღვანელო
3
აქტივობა-ილუსტრაციაზე მუშაობა
მოსწავლეს მასწავლებელი აჩვენებს სხვადასხვა ილუსტრაციებს ცოცხალი და არაცოცხალი ობიექტების გამოსახულებით.მოსწავლე განარჩევს მათ ერთმანეთისაგან და ასახელებს შესაბამისი ილუსტრაციების ნომრებს.
ილუსტრაციები,სახელმძღვანელო

ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი

მოკლევადიანი მიზნები
თვე
1

თვე
2
თვე
3
თვე
4
თვე
5

1
-----------  ნოემბრის ბოლოსათვის შეძლებს   ილუსტრაციებზე ცოცხალი და არაცოცხალი ბუნების  ერთმანეთისაგან განსხვავებისას 10 შეკითხვიდან დაუშვას 3-4  შეცდომა.
სექტემბერი
ოქტომბერი
ნოემბერი



2
------- დეკემბრის ბოლოსათვის შეძლებს ცოცხალი ბუნებისათვის დამახასიათებელი თვისებების გარშემო  დასმული ათი შეკითხვიდან მიახლოებით 7-ს სწორი პასუხი გასცეს.


ნოემბერი
დეკემბერი



                       მიმართულება: სხეულები და მოვლენები.
გრძელვადიანი მიზანი № 2
2 . ბუნება III.3 .----------- სასწავლო წლის  ბოლოსათვის შეძლებს  აღწეროს და ერთმანეთისაგან განასხვავოს სინათლისა და სითბოს  ბუნებრივი და ხელოვნური  წყაროები. ამ თემაზე   ათი შეკითხვიდან  დაუშვებს  3- შეცდომას.
მოკლევადიანი მიზანი
1
------ მარტის ბოლოსათვის ილუსტრაციებზე ამოიცნობს სინათლისა და სითბოს ბუნებრივ და ხელოვნურ წყაროებს.

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1
აქტივობა   -,,ილუსტრაციების აღწერა.
მასწავლებელი მოსწავლეს სახელმძღვანელოში აჩვენებს სინათლისა და სითბოს ბუნებრივი წყაროების  ილუსტრაციებს.მოსწავლე ამოიცნობს მათ.
ილუსტრაციები,
სახელმძღვანელო.
2

აქტივობა--,,დააკავშირე“
მასწავლებელი მოსწავლეს აძლევს სავარჯიშოს ,რომელზეც მოსწავლე ხაზებით წარწერებთან  აკავშირებს  ბუნებრივ და ხელოვნურ წყაროებს.
სავარჯიშო,კალამი
3
აქტივობა-,,იპოვე შეცდომა და გაასწორე“
მასწავლებელი  შალვას  აძლევს წასაკითხად  მცდარ წინადადებებს ,შალვა ამოიცნობს მათ და აკეთებს წერილობით შესწორებებს.
სავარჯიშო, რვეული ,კალამი.

მოკლევადიანი მიზანი
2
------- აპრილის  ბოლოსათვის შეძლებს მეწყვილესთან ერთად შეიმუშაოს სითბოსა და სინათლის წყაროების უსაფრთხო გამოყენების 3 წესი .

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1
აქტივობა- ,, დააკვირდი და მოიფიქრე.“
სახელმძღვანელოში ილუსტრაციებზე ამოიცნობს ბუნებრივი და ხელოვნური სინათლის წყაროების უსაფრთხო გამოყენების მაჩვენებელ ფოტოებს.მასწავლებელი ახალისებს მას.
ილუსტრაციები,სახელმძღვანელო.
2

აქტივობა-,,წესების შემუშავება“
მასწავლებელი მოსწავლეს სთხოვს მოიფიქროს და დაასახელოს უსაფრთხო გამოყენების  სულ მცირე 3 წესი. შემდეგ მეწყვილესთან ერთად აფორმებენ და თვალსაჩინოდ გამოაკრავენ წესებს.

თაბახის ფურცელი,ფანქრები,კალამი.წებო,
მეწყვილე.





ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი

მოკლევადიანი მიზნები
თვე
1

თვე
2
თვე
3
თვე
4
თვე
5

1
----------- მარტის ბოლოსათვის ილუსტრაციებზე ამოიცნობს სინათლისა და სითბოს ბუნებრივ და ხელოვნურ წყაროებს.



თებერვალი
მარტი



2
---------- აპრილის  ბოლოსათვის შეძლებს მეწყვილესთან ერთად შეიმუშაოს და დაიცვას სითბოსა და სინათლის წყაროების უსაფრთხო გამოყენების 3 წესი.





აპრილი




                  მიმართულება: დედამიწა და გარესამყარო.
გრძელვადიანი მიზანი  № 3  
3.ბუნ.III .8.  ----- მაისის ბოლოსათვის შეძლებს  ბუნებრივი მოვლენების დახასიათებისას   10 წინადადებიდან დაუშვას 3-4 შეცდომა.
მოკლევადიანი მიზანი
1
-------------აპრილის ბოლოსათვის შეძლებს  მოკლედ, 5-6 წინადადებით  დაახასიათოს  მისთვის ნაცნობი ბუნებრივი მოვლენები.

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1
აქტივობა-,,დღეს,გუშინ“
მასწავლებელი მოსწავლეს აჩვენებს ილუსტრაციას ამინდზე,მოსწავლე აღწერს მას. შემდეგ
შალვას მასწავლებელი სთხოვს ,გაიხედოს ფანჯარაში და აღწეროს დღევანდელი ამინდი. მოსწავლე იხსენებს გუშინდელ ამინდს და ადარებს მათ ერთმანეთს.
ილუსტრაცია ამინდზე.
2

აქტივობა ,,გააფერადე“
მასწავლებელი მოსწავლეს აწვდის გასაფერადებელ სავარჯიშოს  ამინდის თემაზე. მოსწავლე აფერადებს და გამოთქვამს თავის აზრებს.
გასაფერადებელი სავარჯიშო.ფანქრები.
3
აქტივობა-,,წერილი მეგობარს“
მასწავლებელი მოსწავლეს აწვდის ამინდის თემაზე სავარჯიშოს ,,წერილი მეგობარს“,სადაც  არის გამოტოვებული ადგილები. შინაარსობრივად მოსწავლემ შორეულ მეგობარს უნდა გაუგზავნოს წერილი აქაური ამინდის შესახებ.მოსწავლე კითხულობს მას, გამოთქვამს ვარაუდებს და ავსებს ტექსტს.მასწავლებელი ახალისებს სიტყვიერი კომენტარით.
სავარჯიშო
კალამი.




მოკლევადიანი მიზანი
2
------------    მაისის ბოლოსთვის შეძლებს 3-4  შეცდომით შეავსოს ამინდზე დაკვირვების მარტივი ცხრილი.

ჩამოწერეთ მიზნის შესაბამისი აქტივობები მაგალითისთვის, მსგავსი აქტივობების წინასწარ შედგენა თქვენ დაგჭირდებათ ყოველი გაკვეთილის დაგეგმვამდე 
რესურსი
1
აქტივობა-,,თერმომეტრზე დაკვირვება“
მასწავლებელი მოსწავლეს აჩვენებს  ოთახის ტემპერატურის გასაზომ თერმომეტრს.უხსნის დანაყოფებისა და სიმბოლოების მნიშვნელობას მასზე.ასწავლის  ამინდის ტემპერატურის წაკითხვას.
ოთახის ტემპერატურის გასაზომი თერმომეტრი
2
აქტივობა-,,სიმბოლიკები“
მასწავლებელი მოსწავლეს აჩვენებს  და  უხსნის სხვადასხვა ამინდის შესაბამისი სიმბოლიკების შესახებ. შემდეგ უკითხავს ან აკითხებს  მარტივი ენით შექმნილ ამინდის პროგნოზს და ასწავლის როგორ აღწეროს ის სიმბოლიკების გამოყენებით.
პლაკატი ამინდის სიმბოლოებით,
მარტივი ტექსტი ამინდის პროგნოზზე,კალამი, ფანქარი, ფურცელი.
3

აქტივობა-,,ჰაერის ტემპერატურაზე დაკვირვება და ცხრილის შევსება“
მასწავლებელი მოსწავლეს აწვდის ამინდზე დაკვირვების ცხრილს,რომელიც უნდა შეივსოს ეტაპობრივად.მოსწავლე აკვირდება თერმომეტრს ,ქარს,წვიმას ,ღრუბლიანობას და სხ.
საბოლოოდ გამოაქვთ დასკვნა ამინდის ცვალებადობის შესახებ.
 თერმომეტრი.
პლაკატი ამინდის სიმბოლოებით,
მარტივი ტექსტი ამინდის პროგნოზზე,კალამი, ფანქარი, შესავსები ცხრილი

                ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი

მოკლევადიანი მიზნები
თვე
1

თვე
2
თვე
3
თვე
4
თვე
5

1
------ აპრილის ბოლოსათვის შეძლებს  მოკლედ, 5-6 წინადადებით  დაახასიათოს  მისთვის ნაცნობი ბუნებრივი მოვლენები




აპრილი



2
-------------  მაისის ბოლოსთვის შეძლებს დააკვირდეს და 3-4 შეცდომით შეავსოს ამინდზე დაკვირვების მარტივი ცხრილი.





მაისი



No comments:

Post a Comment