ჩემი პირადი ბლოგი

Saturday, September 30, 2017

გამომხატველობითი კითხვის წრის სამუშაო გეგმა


განსახილველი თემები


 დრო
საათი
რესურსები
შენიშვნა
1
წრის ჩამოყალიბება,
წრეში გაერთიანებულ მოსწავლეთა სიების  დადგება.წრის მუშაობის გეგმის გაცნობა,წრის სახელწოდების შერჩევა.ჯგუფებად დაყოფა დავალებების განაწილება
11.10
13:30
საკლასო ოთახი,ფურცელი, კალამი,სია,ჟურნალი

2
მასწავლებლის ან მშობლის დახმარებით მასალების  მოძიება საოჯახო და ადგილობრივ ბიბლიოთეკებში, მასალების დახარისხება.
18.10
13:30
ბიბლიოთეკა,წიგნები,რვეული,კალამი

2
ვარჯიში შერჩეული ტექსტების კითხვაში.პაუზების,ინტონაციების
სხვადასხვა მოდალობის წინადადებებზე ვარჯიში.
25.10
13:30
ტექსტები,წიგნები,რვეული,კალამი,დაფა,ცარცი,

პაუზების,ინტონაციების დაცვა.სხვადასხვა მოდალობის წინადადებების გამოთქმაზე .
სისტემატიურად
სემესტრის განმავლობაში
ტექსტები,წიგნები,რვეული,კალამი,დაფა,ცარცი,
3
წრის მოსწავლეთა სხვადასხვა ღონისძიებებში ჩართვა წრეში მიღებული გამოცდილების გამოსაყენებლად;
ვიდეო რესურსების მოსმენა,დაკვირვება და ანალიზი
8.11
13:30

სხვა პედაგოგებთან შეთანხმება, 
ვიდეო რესურსები ,კომპიუტერი,დისკები.

4
წრის ღონისძიების დაგეგმვა და მისი განხორციელებისათვის მზადება სცენარის მიხედვით
15.11
13:30
ტექსტები,წიგნები,რვეული,კალამი,დაფა,ცარცი,

5
სხვადასხვა ღონისძიებებში ჩართვა და წრეში მიღებული გამოცდილების გამოყენება
29.11
13:30
ტექსტები,წიგნები,რვეული,კალამი,დაფა,ცარცი,

6
საპრეზენტაციო ღონისძიებისათვის  კედლის გაზეთის  დამზადება და გამოფენა

6.12
13:30
ტექსტები,წიგნები,რვეული,კალამი,დაფა,ცარცი,ფერადი ფურცლები და ფანქრები.

7
მოსწავლეთა შესრულებული პრეზენტაციის დისკზე ჩაწერა
13.12
13:30
ხმისჩამწერი,კომპიუტერი,ხმის გამაძლიერებელი

8
გამომეტყველებითი კითხვის წრის მოსწავლეების მიერ წრის მუშაობის საპრეზენტაციო ზეიმის მოწყობა.20.12
13:30
კომპიუტერი,პროექტორი,საკლასო ოთახი,ხმის გამაძლიერებელი

10
წრეში მიღებული გამოცდილებებისა და შთაბეჭდილებების ურთიერთ გაზიარება.რეფლექსია მოსწავლეთა მიერ წრეში მუშაობის შედეგად მიღებული უნარების შესახებ  კითხვარების შევსება.
მშობლებთან შეხვედრა.
27.12
13:30
რვეული,კალამი,დაფა,ცარცი,







წრის ხელმძღვანელი :დალი თებიძე

No comments:

Post a Comment